Ленковецька громада
Хмельницька область, Шепетівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Понад 27 тисяч днів прийнято до оплати Шепетівським відділенням Управління ФССУ в Хмельницькій області

Дата: 22.04.2020 16:11
Кількість переглядів: 509

Шепетівське відділення Управління Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області опікується понад 23 тисячами працюючих Шепетівщини та Ізяславщини.

Упродовж січня–березня цього року до Шепетівського відділення надійшло 712 заяв-розрахунків для фінансування допомог по тимчасовій втраті працездатності для працівників підприємств, установ та організацій, що зареєстровані в м.Шепетівка, Шепетівському та Ізяславському районах, на суму 6,4 млн гривень.

Загалом до оплати відділенням прийнято 27723  дні тимчасової втрати працездатності по 1943 лікарняних  листках, згідно яких  нараховано матеріальне забезпечення   для 1491    застрахованих осіб, в тому числі:

-допомога по догляду за хворим членом сім’ї -1236 днів на суму 286,7тис.гривень (167застрахованих осіб);

-допомога по вагітності та пологах-9632дні на суму 2,1млн.гривень (94 застрахованих особи);

- по тимчасові непрацездатності, через загальне захворювання – 13029 днів на суму 3,1 млн.гривень ( 1094 застрахованих особи);

-по тимчасові непрацездатності, через невиробничі травми – 3473 дні на суму 811,7 тис.гривень ( 130 застрахованих осіб);

- по тимчасові непрацездатності, повязані з санаторно курортним лікуванням -24 дні на суму 8,5 тис гривень ( 1 застрахована особа);

- по тимчасові непрацездатності, повязані з нещасним випадком на виробництві – 329днів на суму116,4 тис.гривень (5 потерпілих).

Під час карантину, прийом заяв-розрахунків від роботодавців для виплати лікарняних і декретних відбувається у штатному режимі:

  •  Як і раніше, заяву-розрахунок можна подати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду особисто.
  • Однак, ми радимо на час карантину віддати перевагу дистанційній формі подачі документів – на  електронний документообіг перейшла більшість страхувальників.
  • Щоб подати заяву-розрахунок дистанційно, у роботодавця має бути укладений відповідний договір із Фондом. Примірний договір: bit.ly/2Vh99by
  • Документи подаються із застосуванням електронного підпису/печатки, а клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно. Читати докладніше: bit.ly/2VhshGj
  • Але навіть якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок дистанційно, Фонд проводить роботу з організації безконтактного прийому документів – для цього у відділеннях розташовані спеціальні скриньки.

Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь